Analiza strony internetowej

   Pierwszym etapem, jeszcze przed przystąpieniem do właściwej reklamy/pozycjonowania strony jest jej analiza, która obejmuje:

- sprawdzenie poprawności budowy kodu strony, w tym tzw. meta tagów czyli tytułu, opisu, słów kluczowych, poleceń dla robotów zarówno strony głównej jak i pod-stron;

- kontrola zawartości merytorycznej strony;

- sprawdzenie wieku strony;

- skontrolowanie jej obecnego statusu w wyszukiwarkach (ilości zaindeksowanych pod-stron, pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane hasła);

- analiza statystyk strony i obecnie zdobywanego przez nią ruchu internetowego.

Kolejnym etapem prac jest [Przygotowanie planu działania].

 

     
 

.:.  Po audycie strony jesteśmy wstanie stwierdzić czy jest ona odpowiednio przygotowana do pozycjonowania, a jeśli  nie jest to jakie poprawki należy nanieść aby jej promocja przyniosła jak największy efekt

 
 

 
© 2008 - Wszelkie prawa zastrzeżone - www.promocja-strony.pl - Trwała i skuteczna promocja oraz reklama stron internetowych (www).